vrijdag 3 mei 2013

Spelen in de zandbak :-)

Bij dit 3e en laatste bericht hou ik mij in v.w.b.t. de hoeveelheid tekst bij de plaatjes; die spreken namelijk voor zich! Veel plezier en geniet ervan!




Das weer eens iets anders dan een kameel ;-) Samen met collega Wasim (hij komt uit Syrië) in de woestijn. Natuurlijk heeft hij weer een veel grotere quad met versnellingen en ietsje pietsje meer cp's. Patrick: deze weet jij! Of misschien ook niet...: Camel Power ;-) Whaaa!


Aankomst bij het speelparadijs voor de grote jongens. 07:30 uur 's ochtends!
 

We stonden erbij en keken ernaar....: moeten we met die karretjes door het zachte woestijnzand gaan scheuren...?


En gaan met de banaan! Daar komen Liviu (Roemeen) en Martin (NL).


Op de voorgrond Martin en Piet (NL), en daarachter Liviu en Wilco (NL).


Haha! Kijk de kinders lekker spelen in de zandbak!


En daar hebben we de opa's... voorzichtig heren!


En terwijl ik een paar mooie foto's maak scheurt Liviu mij voorbij.


Hoppa! Daar gaan we met z'n allen. Dat kleine poppetje in de verte ben ik.


Wilco en Martin op weg naar de horizon... tuf tuf...


En hier is de eerste afdaling. Eerst ben ik met de rug mee naar beneden gereden. Toen geprobeerd om de heuvel op te rijden... Hmz... Bijna boven maar omgekeerd, gas erop en met een rotvaart naar beneden scheuren :-)


Wilco en ik waren van het pad af door een opening in het hek gereden op zoek naar sensatie (haha). Dit is wel heel mooi!


Naaa... die afdaling bewaar ik maar voor een volgende keer (als ik het niet meer zie zitten).


Lekker vol gas door een vallei heen scheuren! Beetje oppassen voor de stenen wel. Maar de wind die je maakt is heerlijk.


Ik zie ik zie wat jij ook ziet... Smerige Saudi's! Hebben ze van die grote vervuilende auto's laten ze hun troep ook nog achter... Heel simpel: een beetje jammer dit.


Er zat wel wat stof in de lucht... Verder heel mooi uitzicht.


Wilco en Wasim op weg naar...?


Dat moet een vrij gevoel geven! Wel balen als je brandstof op geraakt manneke ;-)


Het mag dan een 'ram' zijn, en zelfs de Special Edition... maar ik kwam dat zandhoopje waar Wasim met zijn quad op staat (vorige foto) mooi niet op... Viel niet zoveel te 'rammen'. En ik kan jullie zeggen dat ik hier in de afgelopen 3 weken al aardig wat kilootjes ben kwijtgeraakt, dus dat is het niet! Ik voelde me net zo'n verwende kleuter in Nederland. 'Hier jongen, heb je een Euro. Mag je fijn 10 minuten naar voren en naar achteren'.


Toen we uitgespeeld waren brachten we de quads netjes terug naar de verhuurders. Even aftanken en afrekenen; SAR 70,- per persoon voor 1 uur raggen in de zandbak (dat is ongeveer €14,-). Borg? Grapje zeker.


Maar ja, met dergelijke prijzen wordt het lastig om ooit een fatsoenlijke bedrijfswoning te bouwen. Die lui hebben in ieder geval geen last van buren die klagen over geluid- en stankoverlast ;-)


Alhoewel ik een beetje door elkaar gerammeld was na de rit in de woestijn zeg ik: voor herhaling vatbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten